Monday, May 18, 2009

Kembara Bermula..

Sudah sekian lama cik ptd transit di perhentian ini.. kurang sebulan lagi cik ptd akan kembali meneruskan kembara ini.. haa.. kali ini akan ke Yemen pula.. so skrg nie cik ptd dah mula google mengenai yemen nie.. kota yg bakal menjadi tempat persinggahan nanti dah tentulah bandaraya Sana'a.. hm.. harap2 segalanya berjalan lancar.. terutamanya air vanilla yogurt yg kat dlm MAS tue.. slurrppp...
Hm.. kali ini cik ptd akan membawa sedikit cenderahati dari Malaysia.. bukan apa.. sebagai kenangan dari Malaysia untuk orang-orang di Sana'a nanti.. bukan apa, kurang-kurang kenalan yg akan dijumpai nanti dpt la cik ptd berikan cenderahati tue.. teringat pula ursula mariluz dulu tak sempat cik ptd nak beri hadiah.. tudung yg diminta pun sudah berbulan-bulan cik ptd tak kirim utk dia.. huhu..
Apa-apa pun, persediaan kali ini diharapkan akan menjadi lebih lancar dari kembara cik ptd yg sebelum ini.. dan semoga cik ptd juga dapat menikmati makanan yg enak2 selepas ini.. nyam-nyam..
okla.. waktu ini.. hari ini.. di bulan depan cik ptd telah pun berada di Sana'a.. hihi.. dengar citer jubah2 kat sana cantik2.. hm.. kena buat list nie.. jalan balik boleh singgah di Dubai pula.. huhu.. lepas nie cik ptd kena blajar bahasa arab pula.. yela.. org kata keturunan Al-Jeffri nie berasal dari Yemen.. harap2 berkat brother and sister ni dapat la membeli belah jubah2 dgn harga murah..
Ya Habibi.. Ya Maulana..

2 comments:

  1. Argggghhhhh ursula lagi.... tension! tension! tension!

    ReplyDelete