Saturday, April 4, 2009

Kembaraku disini...

Alhamdulillah setelah sekian lama menanti akhirnya terbitlah Laman Blog "Kembara Duniaku" ini. Laman Blog ini diilhamkan hasil permintaan ramai yang sudah lama mahu Laman Blog "Kembara Duniaku" ini diterbitkan. Dan hari ini, rasminya kelahiran Laman Blog "Kembara Duniaku" ini untuk semua.

Semoga Laman Blog "Kembara Duniaku" ini dapat mempertemukan kita semua sambil bertukar-tukar idea, pendapat dan pengetahuan sesama kita.


Salam pertemuan dari saya..



"Kisah Kembara Bermula.."

5 comments:

  1. akhirnya.. penantian telah berakhir.. kesemua keluarga teratak anisma (kecuali mak) telah mewujudkan blog sendiri.

    Tahniah.. Hopefully the interesting experiences and stories written in this blog can be shared among us.

    Well done!

    (p.s. Jangan masa memula aje bersemangat lepas tu jadi macam blog educator_2009 memula je gempak tak lama pastu bila visit dah bersarang penuh)

    ReplyDelete
  2. bersarang takpe.. jgn bersawang udah le.. hehe

    ReplyDelete
  3. cissss...
    ada juga yang berani kutuk blogger educator_2009..bukan xnak update..tapi xde masa..bz la katakan...memenuhi tanggungjawab kepada masyarakat, agama, bangsa dan negara..Yeahhh!!!! haha..

    ReplyDelete
  4. ujan emas dnegeri org ujan batu negeri sendiri mana sama negeri sendiri. tahniah pd semua anak2 kerana berpeluang keluar negara kerana bertugas utk negara. pd yg belum bekerja pun dah berpeluang juga keluar negara mengerjakan umrah.we are proud of u all. kpd bakal graduan kami berharap anda juga berpeluang..... dr puan sri

    ReplyDelete